2011-12-08

[NEWS] 111208 U-Kiss "Tick Tack" M/V "Swallows Japan"


Group U-KISS have officially embarked on their Japanese activities.

With the start of their Japanese activities, U-KISS has dropped their first single 'Tick Tack'. Their music video was revealed on the 5th through a music show. A representative stated, "We are scheduled to hold a nation-wide tour in March next year, with 45,000 seats reserved."

During their preparation for official Japanesed debut, U-KISS have been working hard in perfecting their Japanese skills with Japanese fans. Before the release of their debut single they were listed in the TOP 5 for "most anticipated" in Japan. A representative stated, "With the release of the music video, the number pre-orders have risen noticeably".

U-KISS will also be taking time from their Japanese activities to return home and attend various year-end award ceremonies. Those that have already been scheduled are Idol Athletic Competition and Dream Team Hong Kong Special. Members Hoon and Dongho are also schedule to film their drama "Holyland".

'Tick Tack' will be officially released on December 14th, followed by a single-album in February 2012 and a full-length album and, also a nation-wide tour in Japan, March 2012.

TRANSLATION

Nhóm nhạc U-kiss đã chính thức bắt tay vào các hoạt động tại Nhật của họ.

Để bắt đầu cho các hoạt động tại Nhật, U-kiss đã tung ra MV "Tick tack". Video âm nhạc của họ đã được tiết lộ vào ngày mùng 5 thông qua một chương trình âm nhạc. Một đại diện đã phát biểu, "Chúng tôi đang lên kế hoạch tổ chức một tour trên toàn quốc vào tháng ba năm tới, với 45.000 chỗ ngồi."

Trong thời gian chuẩn bị cho sự ra mắt chính thức tại Nhật, U-KISS đã làm việc chăm chỉ trong việc hoàn thiện kỹ năng tiếng Nhật của họ cùng với người hâm mộ Nhật Bản. Trước khi phát hành đĩa đơn đầu tay của họ, họ được liệt kê trong TOP 5 "được mong đợi nhất" tại Nhật Bản. Một đại diện cho biết: "Với việc phát hành video âm nhạc, số lượng đơn đặt hàng đã tăng đáng kể".

Ngoài các hoạt động tại Nhật, U-kiss cũng sẽ dành thời gian để quay trở về Hàn để tham gia vào các lễ trao giải khác nhau vào cuối năm. Một số thành viên cũng đã được lên kế hoạch tham gia vào Idol Athletic Competition và Dream Team Hong Kong Special. Hai thành viên Dongho và Hoon cũng đã chuẩn bị cho bộ phim truyền hình của họ, "Holyland".

"Tick tack" sẽ chính thức phát hành vào ngày 14 tháng 12, tiếp theo đó là một single-album vào tháng 2 năm 2012 và một full-length album, sau đó là một tour trên toàn đất nước Nhật vào tháng 3 năm 2012.


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét